Вознесенський професійний ліцей

Здійснюється
підготовка за спеціальностями

  • Опоряджувальник будівельний
    штукатур; плиточник - лицювальник; маляр 
    (на базі 9-ти  класів); 

    Столяр (складальник корпусних меблів)
    Верстатник деревообробних верстатів
    (на базі 9-ти  класів);

    Електромонтажник з освітлення
    та освітлювальних мереж
    Електромонтажник з силових мереж та електроустаткування
    (на базі 9-ти класів);

    Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних
    Продавець продовольчих товарів
    (на базі 9-ти класів);

    Оператор комп'ютерного набору
    С
    екретар керівника організацій, підприємств, установ
    (на базі 9-ти класів);

    Продавець продовольчих товарів
    (на базі 11-ти класів); 


Документи для вступу:
- свідоцтво про освіту;
- ідентифікаційний код;
- направлення на навчання (при наявності);
- копія свідоцтва про народження чи паспорта;
- медична довідка форми 086-У; про щеплення;
- фотокартки розміром 3х4см.-6 шт.;

 Звіт
                                директора Вознесенського професійного ліцею  Путієнка С.П.
                                                   за підсумками 2012/2013 навчального року

 

 

       У 2012/2013 навчальному році колектив Вознесенського професійного ліцею працював відповідно
до Конституції України та нормативно-правових актів, а саме:  Законів України «Про о світу», 
«Про професійно-технічну освіту», «Про професійний розвиток працівників», постанови 
Кабінету Міністрів України  №495 «Про затвердження Державної  цільової програми розвитку 
професійно-технічної освіти на  2011-2015 роки», а також регіональними програмами у галузі
освіти та інших законодавчих та нормативних документів.

      Головним завданням ліцею є створення сприятливих умов для якісної підготовки робітничих кадрів 
згідно з пріоритетами державної соціально-економічної політики, орієнтованої на задоволення потреб 
особистості, суспільства і держави, а також забезпечення рівного доступу до професійно-технічної освіти.

 

 

І. Навчально – виробничий процес

 

 

      Навчально-виробничий процес у Вознесенському професійному ліцеї – це система організаційно-педагогічних,
методичних і технічних заходів, спрямованих на реалізацію основної мети – підготовки 
висококваліфікованих конкурентоспроможних робітників з отриманням повної загальної середньої освіти.

     Так у 2012-2013 навчальному році ліцей успішно було атестовано з правом надання освітніх послуг повної 
загальної середньої освіти. З метою забезпечення ринку праці кваліфікованими робітниками, в яких є потреба
в нашому регіоні, ліцей отримав ліцензію щодо надання освітніх послуг у  сфері професійно-технічної освіти 
з професії «Столяр; верстатник деревообробних верстатів», продовжено термін дії ліцензії з професій: 
«Продавець продовольчих товарів; продавець непродовольчих товарів», «Опоряджувальник будівельний».

     Ліцей знаходиться в процесі розвитку шляхом впровадження у навчальний  процес державних стандартів
з професій нового покоління, інформаційно-комунікаційних технологій, оснащення сучасним обладнанням
та устаткуванням.

 

   Підготовка кваліфікованих  робітників здійснюється  з професій:

 

-         Електрозварник ручного зварювання; електрозварник на автоматичних та  напівавтоматичних машинах;

-         Електромонтажник  з освітлення та освітлювальних мереж;   

     електромонтажник силових мереж та електроустаткування;
-         Столяр; верстатник деревообробних верстатів;

-         Опоряджувальник будівельний;

-         Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних; продавець продовольчих товарів;

-         Секретар керівника (організацій, підприємств, установ); оператор комп’ютерного набору;           

-         Продавець продовольчих товарів; продавець непродовольчих   

     товарів;

-         Конторський (офісний) службовець; продавець продовольчих

     товарів;

-         Продавець продовольчих товарів;

 

         Успіх та ефективність функціонування  ліцею в значній мірі залежить від правильного планування 
роботи закладу на навчальний рік.

         

        Основними цілями планування навчально-виробничого процесу є:

 

-         створення умов для своєчасної та ретельної підготовки занять викладачами та майстрами 
виробничого навчання, що забезпечує найбільш повне оснащення уроків, всім необхідним, 
для повного опанування тем професійної підготовки;

-         здійснення тісних зв’язків теоретичного і практичного навчання;

-         забезпечення повного та раціонального використання навчальних приміщень, 
навчального обладнання, інструментів, комп’ютерної техніки і комплексно-методичних 
матеріалів;

-         своєчасне здійснення контролю якості професійної підготовки.

 

        В ліцеї розроблені  перспективний і річні плани роботи, які визначають основні напрямки 
діяльності педагогічного колективу у поточному році.

        З кожної професії розроблені робочі навчальні плани, які відповідають діючим державним 
стандартам ПТО. Викладачами та майстрами в/н розроблені  робочі навчальні програми, 
які враховують регіональний компонент та пропозиції замовників кадрів.

 

 

 

       Відповідно вимог робочих навчальних планів та програм з усіх професій педпрацівниками 
ліцею розроблені поурочно-тематичні плани, місячні плани виробничого навчання, переліки 
навчально-виробничих робіт на півріччя.

       Навчальні заняття проводяться у відповідних по предмету кабінетах, які обладнані необхідними  
методичними та дидактичними засобами навчання. Усі навчальні кабінети та майстерні мають розроблені 
паспорти комплексно-методичного забезпечення, які постійно удосконалюються.  Достатню увагу 
приділяють викладачі та майстри для розробки технологічних карт, інформаційних матеріалів, тестових завдань.

       Виробниче навчання з усіх професій проходить в навчально-виробничих майстернях, які мають 
необхідне обладнання, та на виробництві. Виробнича практика з цих професій проходить на 
робочих місцях підприємств-замовників.

       Внутрішній контроль керівництвом ліцею за рівнем навчальних досягнень учнів, повнотою та 
якістю виконання робочих навчальних планів та програм, навчально-виробничою діяльністю та 
роботою викладачів та майстрів в/н, здійснюється планово та системно згідно річному графіку.

       У теперішній час роботодавцям потрібні працівники, здатні швидко й ефективно виконувати 
та вирішувати складні завдання к конкретних виробничих умовах. Потрібні працівники, які крім 
високої кваліфікації, мають належні особисті характеристики – комунікабельність, відповідальність, 
готовність до професійного зростання,здатність до співпраці тощо. 

      Сьогодні колектив ліцею в своїй діяльності удосконалює підходи для створення оптимальних 
умов отримання необхідних знань, умінь і навичок, працює над творчою педагогічною проблемою 
«Формування компетентного підходу до освітнього процесу в ПТНЗ шляхом впровадження 
в навчально-виховному процесі інноваційних педагогічних і виробничих технологій 
та державних стандартів».

     Таким чином, формування професійної компетентності випускників ліцею є однією з умов 
їхньої подальшої професійної діяльності та запорукою ефективного соціально-економічного 
розвитку нашої країни.

 

 

 

                Контингент учнів та працевлаштування випускників

 

       Загальна кількість учнів у 2012/2013 навчальному році – 414, з них:

діти-сироти – 6,  діти, позбавлені батьківського піклування – 20,

з багатодітних сімей – 65, малозабезпечених сімей – 14, діти-інваліди -6, чорнобильці – 1.

      Головним напрямком і показником нашої роботи і доцільності існування ліцею є якісна і 
кількісна підготовка кваліфікованих робітників.

      Так, у 2012 році колектив ліцею здійснив:

 

                                  1. Випуск кваліфікованих робітників

                                                                &n bsp;                                             < /SPAN>                      (таблиця 1 )

 

1.

Кількість учнів-випускників (всього,чол.)

146; 100%

2.

Отримали дипломи кваліфікованого робітника (чол.,%)

144;  98,6%

3.

Отримали свідоцтво КР (чол.%)

2;  1,4%

4.

Отримали дипломи з відзнакою (чол. %)

10;  6,8%

5.

Отримали кваліфікацію з двох і більше професій (чол. %)

118;  80,8%

6.

Отримали атестати  (чол. %)

119;  81,5%

 

                                2. Працевлаштування випускників в 2012 р.

                                                                     &n bsp;                                                             (таблиця 2)

 

1.

Працевлаштовано всього (чол.,%)

118;  80,8%

2.

в т.ч. діти-сироти  (чол.,%)

14;  100%

3.

Працевлаштовано на робочі місця за обраною професією  (чол.,%)

113;  77,4%

4.

Отримали право на самостійне працевлаштування (чол.,%)

13;  8,9%

5.

Продовжують навчання у ВНЗ (чол.,%)

15;  10,2%

6.

Призвані до лав ЗСУ  (чол.,%)

-

7.

Не працевлаштовані  (чол.,%)

-

 

                           

                                 3. Прийом на навчання

                                                                 &n bsp;                                             (таблиця 3)

 

Прийом (держзамовлення)2012/2013 н.р.

План

180

Факт

174

% виконання

96,7

2013/2014 н.р.

 

            план

180

 

 Основними підприємствами-замовниками робітничих кадрів, з якими укладені відповідні договори, 
є наші базові підприємства:

 

-         Відкрите акціонерне товариство «Олександрівський гранітний кар’єр» 
с.м.т.Олександрівка;

-         Приватне підприємство «НІНАТЕТ» м.Вознесенськ;

-         ПАТ «Миколаївобленерго» Вознесенська філія;

-         Товариство з обмеженою відповідальністю «Прибузький гранітний кар’єр» 
с.Прибужжя, Доманівського р-ну;

-         Акціонерне товариство відкритого типу «Промжитловодбуд» м.Вознесенськ;

-         Товариство з обмеженою відповідальністю   «Крокус»

     м. Вознесенськ

 

 

 

                                        П.   Виховна робота

 

      Виховання молоді є найважливішою функцією суспільства з прадавніх часів. Без передачі 
суспільно-історичного досвіду від одного покоління іншому, без залучення молоді до соціальних 
і виробничих стосунків неможливий розвиток суспільства, збереження і забезпечення його культури, 
існування людської цивілізації.

     Сьогодні, коли наша молодь отримує велику інформацію з Інтернету та інших джерел, нам, буває 
іноді складно, як батькам так і педагогам прищепити деяким учням почуття патріотизму, 
розуміння правил правильної 
поведінки, відповідальності перед  собою і старшими, 
усвідомлення правильного способу життя.

     Основою виховного процесу в нашому ліцеї є спільна діяльність педагогів і учнів з реалізації 
завдань, що стоять перед навчальним закладом, тобто виховний процес включає і діяльність 
тих, хто його організовує, і тих на кого він спрямований. Визначною є діяльність педагогів. 
Виховна робота у ліцеї була зорієнтована на систему позаурочної діяльності учнів, 
основною метою якої є максимальна реалізація кожного виховного заходу в напрямі всебічного 
виховання та розвитку особистості. Основна увага приділялась морально-правовому 
вихованню, пропаганді здорового способу життя, проводилась індивідуальна робота 
з учнями, схильними до правопорушень. Ефективно працювала Рада з профілактики 
правопорушень. Напрацьовано певну систему виховної роботи з питань превентивного виховання. 
В ліцеї працює орган  учнівського самоврядування, батьківський комітет, Рада гуртожитку.

       Розроблено спільні заходи  щодо профілактики правопорушень разом з ВКМСД та службою 
у справах дітей. Налагоджено тісну співпрацю центром соціальних служб для молоді, 
волонтерськими організаціями, постійно проводяться зустрічі з представниками відповідних служб.

       Протягом  навчального  року  в ліцеї проводилась велика кількість внутрішніх заходів, різноманітної 
тематики за усіма напрямками навчально-виховної роботи. Семінари, тренінги щодо  здорового способу
життя, профілактичні та профорієнтаційні програми, тематичні молодіжні акції, багато  розважальних 
 заходів. Протягом березня –квітня 2013 р. учні та педагоги ліцею брали активну участь в акції 
«За чисте довкілля»: упорядковували територію навчального закладу, гуртожитку; висаджували 
дерева, кущі, квіти; упорядкували закріплену територію.

     Активну участь наші учні та педагогічні працівники приймають у загальноміських та обласних 
заходах різного спрямування.

     Згідно плану виховної роботи на рік, були проведені наступні заходи:

«День знань», Олімпійський тиждень присвячений до Дня фізичної культури та спорту, тиждень 
краєзнавства присвячений 75 річниці від дня утворення Миколаївської області, «Осінній бал», 
заходи присвячені 68 річниці визволення України від німецько – фашистських загарбників, 
«Молодь проти 
СНІДу», заходи присвячені до Дня Збройних сил України, тиждень правового виховання,
«Міс – Осінь  2012», «Новорічний бал», місячник «Живи книго», заходи щодо відзначення 79 річниці 
пам’яті жертв голодомору (1932-1933 років) «Засвіти свічку», тиждень громадського виховання 
присвячений до Дня Соборності України, участь в УШ Всеукраїнській благодійній акції  «Серце до серця»
урочисті заходи присвячені 68 річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні, участь у загальноміських
заходах присвячених святкуванню Дня міста Вознесенська.

Усі заходи та святкові державні дати  мали своє відображення у бібліотеці ліцею, де організовувались
виставки відповідної літератури, періодично на базі бібліотеки проводиться інформаційні дні, бесіди, 
вечори питань та відповідей, тощо.

    В ліцеї працюють  4 гуртки художньої самодіяльності:

вокально-інструментальний; вокальний; хореографічний, драматичний.  Керівники гуртків та учні, які 
їх відвідують є основою в організації загальноліцейних заходів, приймали участь у обласних заходах, 
а саме:

   -  учасники драматичного гуртка «Феєрверк» приймали участь в обласному конкурсі 
« Посмішка Мельпомени » та посіли Ш місце серед учнів ПТНЗ;

   - вокальний колектив ліцею «Домінанта» прийняв участь в обласному конкурсі 
патріотичної пісні «Червона троянда»;

   - за підсумками обласного огляду конкурсу колективів художньої самодіяльності 
серед ПТНЗ Миколаївської області наші гуртківці продемонстрували високий рівень 
майстерності  та посіли П  почесне місце.

 

       Спортивно – масова діяльність Вознесенського ПЛ проходить на достатньо-високому  рівні.  
У 2012 – 2013. навчальному році в ліцеї було проведено змагання серед навчальних груп з різних
видів спорту, спортивні свята та Дні здоров’я. В позаурочний час проводиться гурткова робота ,
працюють такі гуртки спортивного напрямку : волейболу (юнаки),   волейболу (дівчата),  
 загальної фізичної підготовки та настільного тенісу. Загальна  кількість дітей , які відвідують
спортивні гуртки становить 113 чол.

      Протягом року було покращено спортивну базу ліцею та зроблено ремонт у спортзалі.

Учні ВПЛ прийняли активну участь в обласних змаганнях серед команд ПТН3 області. 
Де посіли призові місця з таких видів спорту
:

    

     1-е  місце з легка атлетики

2-е місце з волейболу юнаки

3-е місце з волейболу дівчата

3-е місце з футболу         

 

      Спортивна команда ліцею посіла загальне П місце в ХП Молодіжних спортивних ігор серед 
учнів ПТНЗ області

 

                            

 

                               Ш. Навчально - методична робота

 

       Здійснюється під керівництвом адміністрації відповідно до річного  плану роботи педагогічного 
колективу і спрямована на підвищення рівня професійної майстерності, саморозвитку і творчого
потенціалу викладачів, майстрів виробничого навчання та учнів.

      В ліцеї діє рівнева модель управління методичним процесом, а саме:

       - індивідуальна методична робота, яка передбачає безперервну самоосвіту і професійне 
зростання кожного педпрацівника (згідно індивідуальних планів саморозвитку протягом 
поточного навчального року);

      - робота семи  методичних комісій, головними завданнями яких є підвищення 
професійної компетентності педагогічних працівників, пошуки нових форм і методів
роботи, впровадження інтерактивних та інноваційних педагогічних технологій в процес 
навчання, обмін передовим педагогічним досвідом, організація роботи з обдарованими учнями;

     - робота педагогічної ради ліцею, яку я очолюю, координує роботу педколективу з питань
навчально - виховної, навчально-методичної та навчально - виробничої діяльності;

     - загальна методична робота в ліцеї включає роботу інструктивно-методичних 
нарад, педагогічних рад, педагогічних читань, конференцій.

       На засіданнях педагогічної ради ліцею підводилися підсумки навчально-виховної 
роботи за півріччя, навчальний рік, розглядався стан викладання певних предметів 
загальноосвітньої і професійно - теоретичної підготовки, обговорювалися результати 
участі ліцею в оглядах-конкурсах кабінетів, майстерень, обласних олімпіад, конкурсів
фахової майстерності, а також результатів проведення директорських контрольних 
робіт, державних підсумкових атестацій, проміжних кваліфікаційних атестацій. 
Для надання практичної допомоги молодим фахівцям, для передачі їм педагогічного 
досвіду в ліцеї організовано роботу Школи молодого педагога, закріплені наставники.

       Викладачі і майстри виробничого навчання ліцею плідно працюють над удосконаленням 
бази комплексно - методичного забезпечення викладання предметів теоретичної і практичної 
підготовки.

      Ліцей приймав активну участь в усіх заходах, олімпіадах, конкурсах, які проводив 
Департамент освіти, науки та молоді Миколаївської обласної державної адміністрації.

      Для підвищення якості навчально-виховного процесу та більш глибокого засвоєння 
 навчального матеріалу викладачами ліцею проводились консультації, працювали гуртки. 
Це дозволило підготувати обдарованих учнів для обласних олімпіад, конкурсів 
фахової  майстерності.

-         1 місце в обласному конкурсі творчих робіт учнів в 
Миколаївському національному аграрному університеті;

-         участь в начально-практичній конференції обласного центру по

     роботі зі здібною молоддю  «Навчально-дослідницька діяльність 

     один із чинників розвитку здібностей учнів»;

-         на базі ліцею  проводився П (обласний) етап Всеукраїнського 
конкурсу фахової майстерності серед учнів ПТНЗ 
з професії «Секретар керівника ( організації,підприємства установи)». 
За результатами   конкурсу   учень  нашого ліцею КЛІМОВ В.П. 
посів 1 – місце, та приймав участь в Ш етапі конкурсу в 
Міжрегіональному  ВПУ зв’язку  м.Київ;

-         1 місце в обласному конкурсі професійної майстерності серед 
керівників методичних підрозділів 
професійно-технічних навчальних 
закладів Миколаївської області посіла (заступник директора  з НМР ПЕТРОВА Л.М.)

-         Сербул Михайло ( гр..№53) посів 1 місце в обласній олімпіаді з технології 
штукатурних робіт

-         Лемякіна Світлана ( гр.. №62) посіла Ш місце в обласній олімпіаді 
з товарознавства продовольчих товарів.

   

 

        ІV.  Кадрове забезпечення (підвищення кваліфікації, атестація

                  педагогічних працівників)

 

В 2012-2013 навчальному році навчальний процес забезпечувало

 -84 працівників.

       Педагогічних працівників - 48, з них:

       -  адміністрація – 6;

       -  викладачі -14;

       -  майстри в/н  - 22;

       -  практичний психолог - 1;

       -  вихователі - 2;

       -  керівники гуртків -3;

       -  фахівці -13;

       -  робітники -23

 

                                Якісний склад педагогічних працівників ліцею

                                                                  &n bsp;                                &nbs p;                       (Таблиця 4 )

 

Освіта

Кількісний склад

             %

   1

Педагогічна

          17

            36

   2

Інженерно-педагогічна

            2

              4

   3

Фахова

          24

            50

   4.

Не фахова

            5

            10

 

Всього:

          48

          100

 

 

 

 

 

                          Рівень освіти викладачів, майстрів/н

                                                                 &n bsp;                                     &n bsp;          (Таблиця 5 )

№з/п

Рівень освіти

Кількісний склад

             %

   1

Повна вища

          25

            52

   2

Базова вища

          21

            43,75

 

             

               

 

 

Кваліфікаційна категорія викладачів за результатами атестації

 

                                                                 &n bsp;                                                  (Таблиця 6 )

 

№з/п

Кваліфікаційна категорія

 

Кількісний склад

             %

   1

Відповідає займаній посаді

              1

            5

   2

Спеціаліст

              1

            5

   3

Спеціаліст П категорії

              3

          14

   4

Спеціаліст  1 категорії

            12

          57

   5

Спеціаліст  вищої категорії

              4

          19

 

Всього:

            21

        100

 

Педагогічні звання:

«Старший викладач»

 

              2

         9,5

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 Якісний склад майстрів виробничого навчання за результатами  атестації

                                                                          &n bsp;                                &nbs p;     (Таблиця 7 )

 

№з/п

Тарифний розряд

Кількісний склад

             %

 

    1

                 9

              3

           14

    2

               10

              8

           36

    3

               11

              8

           36

    4

               12

              3

           14

 

Всього :

            22

         100

 

Педагогічні звання

«Майстер  П категорії»

 

            2

            

             9

 

 

           В 2012-2013 навчальному році відповідно до Типового положення про атестацію 
педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 
від 06 жовтня 2010р. № 930, згідно  графіка проведена атестація педагогічних працівників. 
Атестації підлягали  10  педагогічних працівників, з них: 7 викладачів, 3 майстра виробничого 
навчання. За рішенням ліцейної атестаційної комісії: 3викладача підвищили кваліфікаційну 
категорію, 4 підтвердили кваліфікаційну категорію,1майстер підвищив тарифний розряд, 
2 підтвердило.

 

        

Віковий склад педагогічних працівників (станом на червень 2013 р)

 

                                                                 &n bsp;                                                (Таблиця 8 )

 

До 30 років

31-40 років

41-50років

51-60років

Жінки старші 55 р

Чоловіки старші 60 р

 

 

 

 

 

 

                                                               Викладачі

           1

        2

       3

        4

        5

       6

           10%

     20%

     55%

        5%

       10%

      -

                                    Майстри виробничого навчання

           1

        2

       3

        4

        5

       6

           -

    22,7%

     36,3%

    31,8%

      9,1%

     13,6%

                                                            Інші категорії

           1

        2

       3

        4

        5

       6

        16,6%

   16,6%

  16,6%

   33,3%

       -

    16,6%

                                                            Всього:

           1

        2

       3

        4

        5

       6

        6,2%

   20,8%

  41,6%

  20,8%

     8,3%

    8,3%

                                     

                                      

                                          Педагогічний стаж

                                  (станом на червень 2013)

                                & nbsp;                                &nb sp;                                  ;                                 & nbsp;       (Таблиця 9)

 

До 3 років

       3-10 років

    10-20років

Більше 20 років

                                                      Викладачі

< /TD>

           1

        2

       3

        4

            -

        2

       4

      14

                                 Майстри виробничого навчання

           1

        2

       3

        4

           -

        5

       9

        8

                                               Інші педпрацівники

           1

        2

       3

        4

            -

        2

       2

        2

                                                & nbsp;Всього:

           1

        2

       3

        4

           -

        9

     15

      24

 

 

 

     Підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2012/2013 н.р

 

                                                                 &n bsp;                                                (Таблиця 10 )

 

Категорія педпрацівників

м.Київ

ІВОУМО

НАПН

України

МОІППО

м.Донецьк

ІПОІПП

Регіональні центри

ВПУ звязку м.Київ

 

Кіль-кість

%

Кіль-

кість

%

Кіль-кість

%

Кіль-

кість

%

 

Викладачі

     -

-

     7

35

    8

40

     -

-

Майстри в/н

     -

 

    -

-

    22

100

     1

4,5

Інші педпрацівники

     1

20

    -

-

    -

-

     -

-

Всього:

     1

 

    7

 

   30

 

     1

 

 

       

 

  Протягом звітного року 13 майстрів виробничого навчання пройшли курси підвищення
робітничої кваліфікації за наслідками, якої 5 майстрів  підвищили  кваліфікаційний розряд, 8 підтвердили.

 

V.Фінансово – господарська діяльність.

 

 

      Щодо фінансової діяльності ліцею, як директор, я здійснюю контроль за надходженням 
до спеціального фонду та витратами грошових коштів, які надходили з обласного бюджету, 
спецфонду та від благодійних внесків.

     В ліцеї є два основні рахунки  - бюджетний та  спецрахунок.

     На бюджетний рахунок надходили кошти для здійснення виплат по заробітній платі, стипендії,
харчуванню учнів, оплата енергоносіїв, комунальних послуг та інші статті.

     Затримки з виплати заробітної плати, стипендії, оплати по захищеним статтям та 
порушень з дотримання фінансової дисципліни не було.

 

    Спецфонд наповнювався за рахунок:

 

1)    учнівської практики;

2)    виробничої діяльності;

3)    оплата фізичних та юридичних осіб за проживання у гуртожитку;

      В повному обсязі було дотримано  положення ст.57  Закону України  
«Про освіту» щодо виплати педагогічним працівникам : щорічної грошової 
допомоги на оздоровлення у розмірі одного посадового окладу на загальну
суму 73535 грн., щорічної грошової винагороди за сумлінну працю 30436  грн.

  

На виконання умов колективного договору в цьому році була надана матеріальна
допомога всім категоріям працівників ліцею на загальну суму  19827 грн.

 

    Протягом навчального року системно здійснювалось фінансове забезпечення 
дітей –сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування а саме:

- виплати на придбання одягу та взуття         -     17850,00 грн.;

- грошова допомога при працевлаштуванні   -     87192,00 грн.;

- придбання навчальної літератури                 -     11500,00 грн.;

- грошова кишенькова допомога                     -     3400,00    грн;

- матеріальна допомога                                     -     7135,00    грн.;

 - допомога на оздоровлення                           -     3000,00    грн.;

- соціальна стипендія                                ;        -     218500,00 грн.;

   В ліцеї створено Благодійний фонд сприяння розвиткові Вознесенського 
професійного ліцею. Фонд зареєстровано управлінням юстиції, має Статут та 
власний розрахунковий рахунок. За звітний період з червня 2012р 
по червень 2013року благодійні внески Фонду, як у вигляді грошової 
допомоги так і натуральній формі становлять                 -      85824,00   грн.

   Розподіл та основні витрати коштів за фондами  ( червень 2012р по травень 2013р)

-  державне фінансування                              &n bsp;  -      6679976,00  грн.;

 - спеціальний фонд                               &nbs p;           -      25535,00      грн.;

-  благодійні внески                               &n bsp;           -      85824,00       грн.;

 

                               ;                                 & nbsp;                                                ( Таблиця 11)

 

Загальний фонд тис грн.

Спеціальний фонд тис.грн

Благод. внески тис.грн

Заробітна плата

2908,7

Відрядження

4,7

Харчування

1,0

Нарах.на з/плату

1055,9

 

 

 

 

Стипендія

1325,7

Придбання

5,3

Придбання

72,8

Харчування

505,6

Енергоносії

5,0

М’який інвентар

12,0

Послуги

44,3

Виробнича діяльність

10,5

 

 

Виплати дітям-сиротам

98,7

 

 

 

 

Оплата енергоносіїв

596,9

 

 

 

 

Предмети, обладнання та інвентар

103,7

 

 

 

 

 

      Протягом звітного періоду проводились заходи щодо оснащення навчальних майстерень, 
кабінетів, спортивних і побутових приміщень

 

обладнанням та устаткуванням , забезпеченням матеріалами інструментом та
дидактичними засобами.

  

 За отримані кошти ( за період з 1.06.2012р по 31.05.2013р.) здійснено ремонтні роботи т
а придбано матеріальних цінностей:

 

- заміна вікон на склопакети   (5шт)                   -             6164,00 грн;

- поточний ремонт кабінетів                                ;     -             4500,00 грн.;

- поточний ремонт навчального корпусу                -             6000,00 грн.;

- поточний ремонт та реконструкція кімнат гуртожитку  - 8190,00  грн.;

- поточний ремонт їдальні                               & nbsp;         -            1500,00   грн.;

- проведено реконструкцію приміщення та створено новий навчальний кабінет  -  5327,80  грн.;

- капітальний ремонт умивальника    -                        & nbsp;          7570,00  грн.;

- облаштування у навчальному корпусі прибиральні для учнів - 8040,00 грн.;

- реконструкція котла та поточний ремонт системи опалення  - 15850,00   грн.;

- обробка стропил даху навчального корпусу протипожежним розчином -  16000,00  грн.

- підключення до мережі « Іnternet » та Wі Fі зони, 
- встановлення веб- камери в гуртожитку для учнів    -  1375,00 грн.

- облаштування волейбольного майданчика на території ліцею 700,00 грн.

- ремонт спортивної зали                 -       4000,00 грн.

- реконструкція електромережі ліцею -  7000,00  грн.

- за рахунок державних коштів отримано  7 ПК, загальна вартість  - 32732,00 грн

- придбано меблів   -            4200,00  грн;

- придбано ПК  2шт    -        5960,00  грн;

- оргтехніки          -         4464,00  грн;

- виготовлено в  навчальних майстернях ліцею  меблів  для потреб закладу-   5780,00 грн.

- контейнери для сміття  4 шт.     -   4258,00 грн.

      Співробітництво з «ПП Вознесенськ - ліс» дало змогу  здійснити заготівлю дров для потреб котельні 
в кількості 53,4м3 на загальну суму     -  6408,00 грн.

      Адміністрацією навчального закладу проводились заходи по енергозбереженню. 
В порівняні з минулим роком заклад витратив менше коштів за спожиті енергоносії.

      Дана інформація показує позитивну тенденцію в економічній діяльності навчального закладу.

 

 

 

                                    VІ.   Перспективи розвитку ліцею

 

          З метою реалізації положень Конституції України, виконання програми розвитку  професійно-технічної 
освіти Миколаївської області на 2011-2015 роки, створення сприятливих умов для підготовки кваліфікованих 
кадрів визначені  такі напрямки і завдання діяльності ліцею
                            & nbsp;                                &nb sp;   

 

1.Продовжити роботу над творчою педагогічною проблемою: 
«Формування компетентного підходу до освітнього процесу в ПТНЗ шляхом впровадження 
в навчально-виховному процесі інноваційних педагогічних і виробничих технологій 
та державних стандартів».

 

2.Здійснювати моніторинг ринку праці та  визначити потребу регіонального ринку  
у кваліфікованих робітниках на перспективу.

 

3.Продовжити роботу з укладання двосторонніх договорів між ліцеєм і підприємствами 
– замовниками робітничих кадрів та забезпечити організацію виробничого навчання та 
виробничої практики в умовах виробництва.

 

4.Щорічно проводити  моніторинг фахової компетентності педагогічних працівників.

5.Забезпечувати перепідготовку та підвищення кваліфікації педагогічних працівників, 
           їх стажування в умовах виробництво.

 

6.Залучати регіональні засоби масової інформації до популяризації робітничих 
          професій серед учнівської молоді.

 

7.Забезпечити державне замовлення з прийому учнів на навчання та випуск кваліфікованих
          робітників згідно з вимогами державних стандартів та їх працевлаштування.

 

8.Продовжити роботу по створенню єдиного інформаційно-освітнього середовища ліцею.

 

9.Впроваджувати у роботу нові соціальні ініціативи Президента України   В.Ф.Януковича 
        «Діти – майбутнє України».

 

10.Визначити  пріоритетним напрямком виховної роботи з учнями - духовний розвиток
          особистості та формування ціннісних пріоритетів.

 

         11.Посилювати виховний  вплив учнівського самоврядування на особистість. 
         Наполегливо  залучати учнів з девіантною поведінкою, пасивних та відторгнутих до 
         особистісного розвитку, роботи в гуртках художньої самодіяльності та спортивного напрямку.

 

12..Якісно розвивати програму «Здоровий спосіб життя».

 

13.Застосовувати енергозберігаючі технології з метою економії витрат бюджетних коштів та енергоресурсів.

 

14.Зміцнювати  матеріально-технічну  базу ліцею шляхом залучення різних джерел  фінансування.